Od wczoraj w Komendzie Powiatowej Policji w Poddębicach ruszyły Doborowe Czwartki. W każdy pierwszy czwartek miesiąca w godzinach od 14:00 do 16:00 zainteresowani wstąpieniem w policyjne szeregi, podczas wizyty w jednostce, mają możliwość rozwiać swoje wątpliwości lub w przypadku podjęcia decyzji, złożyć stosowne dokumenty. Ponadto od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 -do 15:00 można kontaktować się telefonicznie z Zespołem Kadr Szkolenia i Kontroli pod nr tel.: 47 845-22-48 lub 47 845-22-49. Udzielimy wszelkich niezbędnych informacji. Pierwsi kandydaci już złożyli dokumenty w poddębickiej jednostce. Teraz Twoja kolej…Zapraszamy!
SŁUŻBĘ W POLICJI MOŻE PEŁNIĆ:
– obywatel polski o nieposzlakowanej opinii;
– który nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
– korzystający z pełni praw publicznych;
– posiadający co najmniej średnie wykształcenie;
– posiadający zdolność fizyczną i psychiczną do służby w formacjach uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej, której gotów jest się podporządkować;
– dający rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych.
Co daje Ci służba w Policji:
– stabilne zatrudnienie;
– możliwość uzyskania praw emerytalnych po przepracowaniu 25 lat;
– uzyskanie tytułu licencjata lub magistra podejmując studia w Wyższej Szkole Policji w Szczytnie (tryb stacjonarny lub niestacjonarny) na jednym z oferowanych kierunków: bezpieczeństwo wewnętrzne, kryminologia, zarządzanie, informatyka;
– adekwatnie do zainteresowań i realizowanych zadań uczestnictwo w kursach specjalistycznych (oferta obejmuje ponad 100 różnego rodzaju kursów) np.: minersko-pirotechniczny, doskonalących technikę prowadzenia pojazdu, taktyki i techniki przesłuchania, analizy kryminalnej, cyberprzestępczości;
– uczestnictwo w kursach językowych np. z języka angielskiego, języka rosyjskiego;
– uzyskanie nowych uprawnień i kwalifikacji: tytuł ratownika, uprawnienia stermotorzysty, uprawnienia instruktora taktyki i techniki interwencji, prawo jazdy kat. D, uprawnienia SEP, uprawnienia obsługi „dronów” i wiele innych.
SKŁADANIE DOKUMENTÓW JEST MOŻLIWE PRZEZ CAŁY ROK!
Postępowanie kwalifikacyjne rozpoczyna się z chwilą złożenia przez kandydata do służby w Policji następujących dokumentów:
– podanie do Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi przyjęcie do służby w Policji;
– wypełniony kwestionariusz osobowy (część A i B)
– dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (kserokopie – oryginały dokumentów do wglądu), w przypadku wystawienia tych dokumentów w językach obcych – ich tłumaczenie;
– kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby (oryginały dokumentów do wglądu), jeżeli wcześniej kandydat do służby pozostawał w stosunku pracy lub służbie;
– książeczka wojskowa zawierającą wpis potwierdzający odbycie zasadniczej służby wojskowej lub przeniesienie do rezerwy
UWAGA: kandydaci do służby w Policji zgłaszający się z wyżej wymienionymi dokumentami powinni legitymować się dokumentem potwierdzającym tożsamość.
Osoby zainteresowane podjęciem służby w Policji powinny osobiście złożyć dokumenty w:
Zespole ds. Kadr, Szkolenia i Kontroli w Komendzie Powiatowej Policji w Poddębicach przy ul. Targowej 22 lub Zespole Doboru i Rezerwy Kadrowej oraz Ewidencji Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi przy ul. Lutomierskiej 108/112.
źródło: poddebice.policja.gov.pl