Oficjalnie możemy poinformować o tym, że nowym sponsorem tytularnym wszystkich czterech grup klasy okręgowej została firma R-GOL.com. W ramach sponsoringu każdy z klubów dostał już po pięć piłek zakupionych przez ŁZPN. A dodatkowo każdy klub po zarejestrowaniu się na platformie sprzedażowej R-GOL.club dostanie po trzy piłki adidas Tiro League.
– Wraz z końcem września przekazujemy klubom z klas okręgowych miłą informację, a dla nas jest to również ważna chwila. Mamy tytularnego sponsora IV ligi i tytularnego sponsora klasy A, a od dzisiaj także tytularnego sponsora klasy okręgowej To przede wszystkim korzyści dla klubów występujących w tych rozgrywkach – podkreśla prezes ŁZPN, Adam Kaźmierczak.
Najważniejszą informacją jest jednak to, że czterech zwycięzców klas okręgowej otrzyma na koniec sezonu nagrody w wysokości po 2500 złotych do wykorzystania w cenach katalogowych adidas Teamwear.
R-GOL.com to firma, która od prawie dwudziestu pięciu lat jest dobrze znana wszystkim członkom środowiska piłkarskiego. Największy sklep piłkarski w Polsce ma ugruntowaną pozycję nad Wisłą i od niemal ćwierć wieku jest gwarantem zadowolenia dla wszystkich, którzy kochają futbol.
– Współpraca z Łódzkim Związkiem Piłki Nożnej to dla nas ogromna nobilitacja. Dzięki podpisanej umowie będziemy jeszcze bliżej piłkarzy, trenerów, działaczy i kibiców z Łodzi i okolic. Jesteśmy wdzięczni za zaufanie ze strony ŁZPN i dołożymy wszelkich starań, by – niczym na boisku – każde nasze zagranie było idealnie dopieszczone – mówi Wojciech Radziwon, członek zarządu R-GOL.
R-GOL.com działa nie tylko na rynku polskim i od prowadzi dynamiczną ekspansję na rynki zagraniczne i jest jednym z liderów branży piłkarskiej na Starym Kontynencie. Firma prowadzi sprzedaż m.in. w Rumunii, na Węgrzech, w Czechach oraz na Słowacji, a łącznie jest obecna na 10 europejskich rynkach.
– Prężnie działamy w Europie, ale nie zapominamy o naszym „macierzystym klubie”. Polscy klienci wciąż są dla nas niezwykle istotni, a współprace – taka jak ta z ŁZPN – stanowią podkreślenie tego faktu – dodaje Radziwon
R-GOL.com to także kilkanaście punktów sprzedaży stacjonarnej w w Polsce oraz na Słowacji, Węgrzech i w Rumunii. Perłą w koronie firmy jest flagowy sklep w Warszawie. Otwarty w 2016 roku obiekt wciąż pozostaje jednym z najnowocześniejszych w Europie.
źródło: lzpn.org