Obserwuj nas na Facebook

Jak przygotować ofertę dla sponsora?

Bardzo powoli wracamy do piłkarskiej normalności i choć okres jest trudny, warto nadal intensywnie działać okołosportowo. W kryzysie też można szukać swoich okazji i nowych pól do realizacji. Być może nawet bardziej.


Ponieważ na przestrzeni ostatnich lat obserwujemy wzrost znaczenia marketingu i sponsoringu w sporcie, a w szczególności w piłce nożnej a komercjalizacja jest kluczowym i nieuniknionym procesem, który pozwala rozwijać sport i organizacje sportowe, po poradniku jak rozpocząć prowadzenie klubowych mediów społecznościowych, przygotowaliśmy dla Was kompletny przewodnik, jak opracować prezentację dla potencjalnych sponsorów.

Szczegółowy poradnik znajdziecie tutaj.

 

źródło: https://lzpn.org/

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz także

ZMIANY U TERMALNYCH Z UNIEJOWA

Drodzy Kibice! Po 21 latach pełnych zaangażowania, pasji i pracy na rzecz naszego klubu, Pan Roman Piaseczny zakończył swoją wieloletnią misję jako Prezes Klubu. Dziękujemy za wszystko, co zrobił dla

Pro Junior System – klasy A

Publikujemy klasyfikację Pro Junior System we wszystkich grupach klasy A za sezon 2024/2025. Zgodnie z regulaminem (punkt 4) – w sytuacji, gdy drużyny jednego klubu uczestniczą w rozgrywkach Ekstraklasy, I

Pary I rundy Pucharu Polski

Poznaliśmy zestaw par I rundy Pucharu Polski na szczeblu okręgowym (Łódź, Piotrków i Sieradz). Spotkania rozegrane zostaną 2 i 3 sierpnia, a wśród zespołów można znaleźć niezrzeszone drużyny. Pierwsza runda