Od 29 października do 2 listopada br – w związku z sytuacją epidemiczną – bezpośrednia obsługa klientów w Biurze Terenowym w Poddębicach jest niedostępna.
Wnioski oraz dokumenty będzie można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki na dokumenty.
Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w II Oddziale ZUS w Łodzi i podległych mu jednostkach terenowych:
- ZUS Inspektorat w Pabianicach
- ZUS Inspektorat w Sieradzu
- ZUS Inspektorat w Łodzi
- ZUS Biuro Terenowe w Pajęcznie
- ZUS Biuro Terenowe w Wieruszowie
Sprawy w ZUS można załatwiać również bez wychodzenia z domu, poprzez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz telefonicznie pod numerem 22 560 16 00 w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00. Pod numerem tel. 22 11 22 111 do dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.
źródło: poddebicki.pl