Sala Obsługi Klientów ZUS w Poddębicach zamknięta do 2 listopada

0
20
views

Od 29 października  do 2 listopada br – w związku z sytuacją epidemiczną – bezpośrednia obsługa klientów w Biurze Terenowym w Poddębicach  jest niedostępna.
Wnioski oraz dokumenty będzie można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki na dokumenty.
Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w  II Oddziale ZUS w Łodzi i podległych mu jednostkach terenowych:

Sprawy w ZUS można załatwiać również bez wychodzenia z domu, poprzez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz telefonicznie pod numerem 22 560 16 00 w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00. Pod numerem tel. 22 11 22 111 do dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.

źródło: poddebicki.pl

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ